Обслужване на клиенти

Можете да се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти по телефона от понеделник до петък от 10:00 до 16:00 ч. на следния телефонен номер: XXX. Допълнително, можете да ни изпратите имейл на info@vinokral.bg.

Ваучери

След като поставите желаните вина в кошницата, натиснете върху „Към кошницата“. Тук ще видите ясен списък с вината, които сте добавили към кошницата си. Ако сте доволни от избора си, вече можете да въведете кода на вашия ваучер в предоставеното поле. След като натиснете върху „Използване на ваучера“, сумата на ваучера ще бъде приспадната директно от общата сума на поръчката. 

Ако кодът на ваучера не е приет, моля, проверете условията за използване на ваучера като минимална стойност на поръчката и валидност. Ние ще ви предоставим тази информация, когато ни изпратите ваучера.

Ваучерите не могат да бъдат използвани за разходите за доставка и не могат да бъдат използвани в комбинация със съществуващ кредит.

Имайте предвид, че за една поръчка може да се използва само един код, независимо от вида и стойността на въпросния ваучер.

Поръчка

Доставяме поръчки на стойност над 60 лева.

Ако желаете да анулирате или промените поръчка, която вече сте направили, моля свържете се с нас незабавно. В този случай ви препоръчваме да се свържете с нас по имейл.

Имате възможност да въведете нов адрес във вашия клиентски профил в „Моите адреси“. За да направите това, натиснете върху „Добавяне на нов адрес“.

В такива случаи, моля, свържете се директно с нашия отдел за обслужване на клиенти по имейл на адрес: info@vinokral.bg. Докато вината все още не са изпратени, в повечето случаи можем да коригираме адреса за доставка без никакви проблеми. Тъй като този период от време е доста кратък, е важно да изпратите заявка за промяна до нашия отдел за обслужване на клиенти възможно най-бързо.

Ако искате да запазите адреса си за доставка и фактуриране за бъдещи поръчки, влезте в профила си. Натиснете върху „Моите адреси“. Тук можете да добавите нови адреси и да зададете адреси, които вече са били съхранени като основни адреси, като първо натиснете върху „Редактиране“ и след това натиснете върху полето „Задаване като основен адрес“.

Чрез нашата основна страница е възможно изпращане на подарък до различен адрес за доставка. В изпратения пакет ще се съдържа само бележка за доставка, за да не се изпращат цени или фактури към получателя на пратката. За съжаление изпращането на поздравителни картички в пакет в момента не е възможно. Можете обаче да използвате полето „Допълнение към фирмата“, за да въведете кратка информация за подателя, така че получателят да може да идентифицира вашата пратка (напр. най-добри поздрави от Иван Петров).

Плащане

Предлагаме следните начини на плащане:

Кредитна карта: Платете лесно с кредитна карта Виза, Мастеркард, Маестро или Америкън Експрес (Амекс).

Paypal: Можете също да платите лесно и бързо чрез Пейпал профила си.

Apple & Google Pay: Можете също да плащате бързо и лесно с вашия акаунт.

Ако не можете да завършите поръчката си, защото даден метод на плащане не е бил приет от системата, може да има различни причини. 


Когато плащате с кредитна карта, винаги проверявайте дали всички данни са въведени правилно и предоставената карта е все още валидна. Дори да сте избрали друг начин на плащане, в отделни случаи е възможно да не успеете да завършите поръчката си. Можете да се свържете с нас във връзка с това.


Разбира се, можете да използвате и друг метод на плащане, ако желаете.

Винокрал обикновено не включва фактури в самата доставка. Има много практични причини за това: от една страна, нашата система автоматично генерира вашата фактура няколко дни след изпращането на вината. Това означава, че фактурата все още не е налична към момента на изпращане. От друга страна, ние бихме искали да дадем своя принос за опазването на околната среда и ще ви изпратим вашата фактура по безобиден за климата начин по имейл.

Ако не получите фактура, моля, свържете се с отдела за обслужване на клиенти.

info@vinokral.bg

Няколко дни след изпращане на вината, ние автоматично ще ви изпратим вашата фактура по имейл. Така че първо получавате доставката си и след това заявката за плащане. Системата обикновено функционира без проблеми.

За съжаление, не можем напълно да изключим възможността доставката на вашата пратка да отнеме повече време. Това може да се случи например, ако бутилка се счупи по пътя или доставчикът на транспортни услуги не ви е намерил веднага и са необходими няколко опита за доставка. За съжаление, в тези случаи наистина може да се случи да получите фактура и дори напомняне за плащане, въпреки че все още чакате виното.

Ако вашата пратка е засегната по някакъв начин от това забавяне, моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти, за да можем да проверим къде е вашата пратка и да осигурим доставка възможно най-бързо.

Получател на плащането: Vicampo.de GmbH
Банка: Deutsche Bank
IBAN: DE76 5507 0040 0071 9591 00
BIC: DEUTDE5MXXX
Номер на сметка: 0071959100
Код на банката: 55070040


Когато правите превод, моля, винаги се уверявайте, че посочвате правилно номера на поръчката в основанието. Ще намерите този номер на вашата фактура.

Доставка

PPL

При изпращане на пакет с PPL, ние таксуваме 9,90 лв. транспортни разходи на поръчка за доставки в рамките на България.

При поръчка на стойност над 120 лв., доставаката е безплатна.

Веднага щом вашият пакет напусне нашия склад, ще получите автоматично потвърждение за доставка по имейл. Веднага след като пакетът достигне център за разпределение на пратката, вие също ще получите известие за пратката директно от доставчика.

PPL станциите са подходящи само за колети с определена височина, ширина и тегло. Много от нашите опаковки надвишават тези размери поради естеството на нашите продукти. Поради тази причина не можем да гарантираме успешна доставка до подобна станция.

Ако сте регистрирани в PPL и сте получили съответния пощенски номер, можете да получите пратката си и в пощенски клон.

Възможно е да се повлияе на размера на транспортните кашони само в ограничена степен.

В момента нашите вина се доставят в кашони на бройки от по 6, 12 и 18, в зависимост от броя на поръчаните бутилки.

Ако опитът за доставка е неуспешен, доставчикът оставя съобщение и след това съхранява пратката в пощенска служба за получаване в продължение на седем работни дни. Можете да намерите информация за това в секцията за известия. Пратката ще бъде върната след седем работни дни.

Ако доставката се извършва от PPL и сте регистрирани в PPL, можете алтернативно да посочите желано място за доставка, съсед, при когото да я доставят или желан ден в профила си.

Към момента е възможна доставка на вината ви само в рамките на България.

Връщане

Имате право да се откажете от поръчката си в рамките на четиринадесет дни, без да посочвате причина. Ако анулирате поръчката, ние ще трябва да ви възстановим всички плащания, които сме получили от вас, включително разходите за доставка (с изключение на допълнителните разходи, произтичащи от избора на метод на доставка, различен от най-евтината стандартна доставка, предлагана от нас), които трябва да бъдат възстановени незабавно и най-късно в рамките на четиринадесет дни от деня, в който сме получили уведомление за вашето анулиране на тази поръчка. За това възстановяване на сумата използваме същия метод на плащане, който сте използвали за първоначалната транзакция, освен ако нещо различно не е изрично договорено с вас; при никакви обстоятелства няма да ви бъдат начислени такси в резултат на това възстановяване на сумата.

Можете да намерите повече информация относно анулиране на поръчката тук

За нас е много важно да сте доволни от нашите вина. Ето защо ние винаги ценим най-високото качество, когато избираме нашите продукти. Но тъй като виното е органичен продукт, не можем да изключим възможността отделните бутилки да имат наличие на „корк“ или друг винен дефект. Може би има друга причина да не сте доволни от покупката си?

В този случай, моля, свържете се с нас и подгответе името на засегнатото вино. Нашите колеги ще се радват да обсъдят възможно решение с вас. Това може да бъде например съвет от някой от нашите експерти, който ще ви помогне да намерите алтернатива, която ви подхожда.

Във Винокрал знаем, че неправилната доставка е неприятна за вас. Ето защо ние внимателно проверяваме всеки един пакет, за да се уверим, че поръчаните артикули са правилните продукти и в цялост, преди да напуснат нашия склад. За съжаление, въпреки всички проверки, в изключителни случаи може да се случи грешно вино да попадне в пратката ви, да липсват отделни бутилки или бутилка да се счупи по пътя.

Ако вашата доставка е засегната от това, моля свържете се с нас, за да намерим решение заедно.

За да върнете пратка, просто се свържете с нас по имейл на адрес info@vinokral.bg.

След това нашите служители ще ви предоставят предплатена товарителница за връщане и ще ви обяснят как да продължите с връщането на вашата пратка и възстановяването на сумата.

Моля, въздържайте се от изпращане на пратки обратно до нас, които са без обозначение или със собствено генерирана товарителница. Ще се радваме да покрием разходите по връщането на пратката ви, ако използвате нашите товарителници. Това ще помогне на Винокрал да избегне ненужните разходи и ще ускори обработката на връщането на пратката ви.

Кога ще се извърши възстановяването на сумите?

Възстановяването на сумата ще бъде извършено не по-късно от 14 дни след получаване на анулираната поръчка.

Къде ще бъде вазстановена сумата?

За да възстановим плащания, които вече са направени, ние обикновено използваме същия метод на плащане, който сте използвали за първоначалната транзакция. Например, ако сте платили поръчката си чрез Paypal, ще получите възстановяването обратно по вашия Paypal акаунт.

Клиентски профил

Предлаганият от нас клиентски профил ви улеснява при обработката на текущи и минали поръчки.

1. Можете да запазите адресите си за доставка и да ги изберете за следващата си покупка, като отпада необходимостта да ги въвеждате отново.

2. Предлаганият от нас клиентски профил също ви позволява да имате общ преглед над всички поръчки, които сте направили.

Отидете в секцията за регистрация в горния десен ъгъл на нашия уебсайт (до кошницата). Натиснете върху „Създаване на профил“. В следващата стъпка въведете вашето име и фамилия, както и вашия имейл адрес и парола по ваш избор. След това натиснете върху „Създаване на профил“. След това ще получите имейл за потвърждение от нас и можете да влезете директно в уебсайта на Винокрал с вашите потребителски данни.

При бутона за влизане в клиентския профил ще намерите друга опция „Възстановяване на парола“. Кликнете върху тази функция и въведете своя имейл адрес. След това натиснете върху „Възстановяване“. След това ще ви бъде изпратен имейл. Като натиснете върху бутона „Смяна на вашата парола“ в имейла, ще се отвори нов прозорец на браузъра. Тук вече можете да зададете нова парола.

Можете да видите поръчките си по всяко време в потребителския си профил. За да направите това, отидете в секцията „Моите поръчки“ през „Моят профил“. Там можете да видите вече направените поръчки.

Ако искате да се отпишете от бюлетина на Винокрал, натиснете върху връзката за отписване във вашия имейл, за да коригирате предпочитанията си за бюлетина.

Не можете сами да се отпишете? Моля, отговорете директно на имейла с бюлетина, който получавате, и ни уведомете, ако искате да се отпишете. Нашият отдел за обслужване на клиенти ще се радва да ви помогне.

За да изтриете своя клиентски профил, моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти. Можете да се свържете с тях по имейл на info@vinokral.bg.

Имате възможност да завършите поръчката си като гост, без да създавате клиентски профил. За да направите това, просто изберете предложено „Експресно плащане“ (PayPal Express, AmazonPay, GooglePay или ApplePay) или въведете личните си данни в предоставения формуляр, преди да изберете своя метод на плащане.

Ако искате да създадете клиентски профил по време на процеса на поръчка, в зоната за плащане, след като въведете личните си данни, поставете отметка в квадратчето „Създайте профил и платете по-бързо следващия път“. При следваща поръчка можете значително да съкратите процеса на поръчка, като влезете в профила си и избягвате да въвеждате личните си данни отново.

Gold Statut

С Gold statut искаме да се отблагодарим на избрани клиенти и клиентки за тяхната лоялност – с изключително намалени златни цени, ексклузивни оферти на вино, подаръци и много други придобивки. Най- хубавото на Gold statut е, че е необвързващ и изцяло безплатен за Вас! Важи за една година от първата покупка и се удължава автоматично с още една година, когато извършите друга покупка.

Това е много лесно: Ако не сте получили известие за Gold statut, автоматично ще приложим Gold statut за вашата следваща поръчка. Молим да вземете под внимание, че активирането след вашата поръчка ще отнеме няколко дни. Ще Ви информираме, когато то приключи.

Искаме да Ви е лесно! Затова и принципно не трябва да се вписвате за да печелите от Вашите придобивки. Ако нашата система не Ви е разпознала директно еднократно, естествено, че можете да активирате Вашите придобивки чрез известието в клиентския акаунт. Ако е необходимо, ще Ви информираме по подходящ начин на Вашата начална страница.

Не! Gold statut е по всяко едно време безплатен и не е свързан със задължения.

Gold statut е за Вас по всяко едно време безплатен и необвързващ. Ако искате да деактивирате придобивките за тази покупка, молим да кликнете на по- долу показания бутон.

Да, Gold statut изтича една година след последна Ви поръчка. Но не се притеснявайте: Ще Ви информираме своевременно и можете по- всяко време отново да активирате Вашия Gold statut. Това е много просто: С Вашата следваща поръчка този ще се обновява автоматично и ще се удължава с още една година. Молим да вземете под внимание, че активирането ще отнеме няколко дни.

Това е много лесно: С Вашата следваща поръчка автоматично ще се удължи Вашия Gold statut с още една година. Не се притеснявайте: Ще Ви информиране своевременно преди изтичането. Ще Ви информираме, веднага щом влезете отново.

За Вашите придобивки като допълнителни отстъпки, кампании с ваучери и подаръци ще бъдете редовно информирани от нас по имейл. Във Вашата лична секция за Gold statut на уебсайта ще откриете голям избор от над 400 вина на топ цени, които са по изключителен начин запазени само за Вас като клиент с Gold statut. Принципно не е необходимо да се вписвате единствено заради това. Ако нашата система не Ви е разпознала директно, можете по всяко време да активирате. Ако това е необходимо, ще Ви информираме по удобен начин на нашата начална страница.

Контакти

Имейл

Освен това можете да ни изпратите имейл на адрес info@vinokral.bg.

ГАРАНЦИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ НА ПАРИТЕ

Опитайте без риск: в случай че не ви харесат вината ни, ще ви възстановим парите без проблем